Przejdź do głównej treści

Organizacja roku akademickiego 2021/2022 w semestrze zimowym - list

Ustalono zasady organizacji zajęć w Instytucie Psychologii UJ

Szanowni Państwo!

  

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z decyzją JM Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego (Komunikat nr 24 Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego z 16 września 2021 w sprawie: organizacji kształcenia w roku akademickim 2021/2022 - link) od 1.X.2021 wracamy do zajęć w trybie stacjonarnym. Bardzo prosimy o zapoznanie się z załącznikiem do w/w komunikatu (Polityka bezpieczeństwa w zakresie przeciwdziałania skutkom koronawirusa SARS-CoV-2) i dostosowanie się do zawartych tam wymogów (m.in. nakaz zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki we wszystkich przestrzeniach wspólnych takich, jak: korytarze, windy, sanitariaty, pomieszczenia administracyjne, czytelnie, dezynfekcja rąk przed wejściem do sali).  

 

Informujemy także, że w budynku dostępne będą środki do dezynfekcji rąk, natomiast studentki i studenci powinni zaopatrzyć się w maseczki we własnym zakresie. Prosimy o dezynfekowanie rąk każdorazowo przed wejściem do sali zajęciowej. 

 

Wszystkie zajęcia z poziomu A (zajęcia obligatoryjne) i B (zajęcia fakultatywne), za wyjątkiem wykładów, będą się odbywały stacjonarnie. Wykłady realizowane będą w trybie zdalnym - link.  W harmonogramie zajęć obligatoryjnych dla lat I-III nastąpiły zmiany (do wglądu – link) umożliwiające Państwu dojazd z zajęć stacjonarnych w Instytucie na wykłady zdalne poza Instytut (lub odwrotnie). Jeśli chodzi o zajęcia fakultatywne w formie wykładów, powinni Państwo, planując swój indywidualny grafik zajęć, wziąć pod uwagę konieczność ewentualnego dojazdu z zajęć stacjonarnych na zdalny wykład (lub odwrotnie). Możliwość zapisu i wypisu na wykłady (bez konieczności wnioskowania o zgodę do koordynatora kursu i dyrekcji) będzie otwarta do 15.X.2021. W uzasadnionych przypadkach studentki i studenci, którzy będą uczestniczyć w zajęciach stacjonarnych (zajęcia z poziomu B) w budynku Instytutu Psychologii mogą prosić o możliwość pozostania w Instytucie na czas trwania zajęć zdalnych, odbywających się w tym samym dniu (w odstępie mniejszym niż 75 minut). Prośbę powinni przesłać do p. Łukasza Żurawia z tygodniowym wyprzedzeniem  (adres e-mailowy lukasz.zuraw@uj.edu.pl), który wskaże salę, w której student/ka  będzie mógł/mogła przebywać w trakcie trwania zajęć zdalnych. W takim przypadku należy być zaopatrzonym we własny sprzęt elektroniczny, w tym koniecznie słuchawki, z których należy bezwzględnie korzystać, uczestnicząc w wykładzie zdalnym w sali Instytutu. 

Zwracamy też Państwu uwagę, że studentki i studenci, w przypadku zarażenia koronawirusem lub skierowania na kwarantannę, powinni powiadomić władze uczelni poprzez adres mailowy: covidstudent@uj.edu.pl  oraz przekazać informację na adres: instytut.psychologii@uj.edu.pl

 

Życzymy Państwu dużo zdrowia i miłego studiowania w nadchodzącym roku akademickim.  

 

Przemysław Bąbel  

Aleksandra Gruszka-Gosiewska  

Dorota Czyżowska 

Malwina Szpitalak 

  

Dyrekcja Instytutu Psychologii UJ